Hvad er www.speedbaadsskolen.dk

www.speedbaadsskolen.dk startede i 1998 med at uddanne medlemmer af klubber under Dansk Vandski Forbund, og har derigennem uddannet over 2000 personer.
I de senere år er kurserne åbnet for lokale der også har et behov for speedbådskørekort.

Dette samarbejde, skolen og klubberne imellem, danner i dag grundlaget for det selvstudie, undervisnings- samt prøveaflæggelsessted der tilbydes.

Skolen arbejder også på den måde, at flere tidligere censorer samt nuværende får præsenteret materialet, med det formål at opdatere og optimere den uddannelse du kan få igennem skolen.

For at hjælpe Jer bedst muligt, har vi udarbejdet selvstudiemateriale, hvor vi giver et grundigt indblik i, hvad det er I skal kunne, for at bestå såvel den teoretiske prøve som den praktiske prøve.

Der arrangeres også private kurser. Ring 20 32 19 92 eller mail om dine muligheder ønsker for et privat kursus.

I 2010 indgik speedbådsskolen et samarbejde med Duelighedsbevis.dk – hvor den praktiske del af Duelighedsbevis erhverves via speedbådskørekort. Har du speedbådskørekort kan du gå videre via www.duelighedsbevis.dk Har du ikke speedbådskørekort – og vil have Duelighedsbevis, kan det kombineres idet undervisningsdagene er koordineret.

Alt sammen for at du kan erhverve speedbådskørekort eller duelighedsbevis på den nemmeste, fleksible og koordinerede måde.

Ahlefeldtsvej 10, 5300 Kerteminde, tlf: 20 32 19 92, info@speedbaadsskolen.dk